AKTIVITI PANITIA

Rabu, Disember 31, 2008

MA'AL HIJRAH 1430

SALAM MAAL HIJRAH 1430 BUAT SEMUA

Di kesempatan ini, ucapan selamat menyambut tahun baru Islam 1430 h. Moga kita sama-sama mengambil pengajaran daripada peristiwa hijrah Junjungan Besar Nabi Muhammad S.A.W. Bersama-sama kita menanam azam dan semangat kerja berpasukan yang lebih jitu dan menjadi 'role model' kepada yang lain.
Seruan dan nasihat daripada Guru Besar, Pn. Rashidah sama-sama kita ambil dan membaiki diri kita daripada baik kepada yang TERBAIK. Sama-sama kita melaksanakan budaya kerja yang cemerlang dan menjadi Muslim yang hebat.
Semangat kerja berpasukan kita sama-sama jitukan dan sama-sama kita bekerja dengan ikhlas kerana Allah Ta'ala. Dalam kita menyampaikan ilmu kepada anak-anak kita, sama-samalah kita nasihat-menasihati, bantu-membantu antara satu sama lain supaya kita dapat bekerja dengan penuh keberkatan.
Akhir sekali, harapan kita moga tahun dan hari yang mendatang dianugerahkan Allah rezeki yang berlipat ganda, kebahagiaan yang harmoni dan keberkatan serta rahmat kepada semua guru-guru khususnya dan seluruh umat Nabi Muhammad S.A.W.